Overslaan en ga direct naar de inhoud Direct naar de footer

BSO de Sprong: voor- en naschoolse opvang

Sinds oktober 2019 is BSO de Sprong gevestigd in het speellokaal van basisschool It Bynt in Winsum. BSO de Sprong biedt voorschoolse en naschoolse opvang aan kinderen van 4-12 jaar.

Er wordt opvang geboden in een warme omgeving met vaste gediplomeerde leid(st)ers. Er is educatief spelmateriaal aanwezig voor alle leeftijden en niveaus. Onze visie is dat ieder kind uniek is in zijn doen en laten en in zijn ontwikkeling, hier passen wij onze benadering op aan. Daarnaast vinden wij rust, regelmaat en reinheid belangrijk en houden we zoveel mogelijk het ritme aan van wat het kind thuis gewend is.

BSO de Sprong is iedere werkdag geopend van 7:00-8:30 en van 14:15-18:00 uur. Op vrijdag zijn we geopend vanaf 12.15 uur. Tijdens vakanties/studiedagen zijn we geopend van 7:00-18:00 uur.

Wil je meer informatie over BSO de Sprong? Loop dan gerust eens binnen of neem contact met ons op via info@gastouderbureaulinq.nl.
Meer informatie over de tarieven en het aanmelden vind je op onze website https://www.kinderopvanglinq.nl/bso-winsum